\ تقدیم به صبورترین و مهربان ترین موجودات هستی از جمله مامان اشــ♥ــــرف خودم

اگر گاهی ندانسته به احساس تو خندیدم 


و یا از روی خودخواهی فقط خود را پسندیدم
 
 اگر از دست من در خلوت خود گریه ای کردی 


اگر بد کردم و هرگز به روی خود نیاوردی 

اگر زخمی چشیدی گاه از زبان من 

اگر رنجیده خاطر گشتی از لحن بیان من  

ببخش♥♥♥
 


نظرات شما عزیزان:

مهرزاد
ساعت8:50---7 فروردين 1394
تو پنداری همان قوی سپیدی که در دریای قلبم آرمیدی به آنی که به دریا باز گردی نمیدانی که با دریا چه کردی إإإنو قویی ...لیک ...آن دریا کویر است......................سلام . سال نو مبارک. امیدوارم به همه آرزوهات برسی.

مهرزاد
ساعت17:24---13 اسفند 1393
شب ها پرنده هایش می روند روزها ستاره هایش ببین آسمان همکه باشی باز تنهاییسلام

مهرزاد
ساعت9:28---5 اسفند 1393
آنجا نشسته ای و لبخند می زنی اما دستی تکان نمی دهی ای کاش آن قاب، قاب پنجره بود سلام دریای معرفت بهم سر بزن خرج که نداره خرجم داشت من خرجتو میدم با بالگرد بیا کرایش با من

mehrzad
ساعت17:00---30 بهمن 1393
به نفس های خسته این گرگ نگاه نکندنیارو برای کسی دریدم که ،مرا به سگی فروختSalam
پاسخ:علیک سلام.درودو سپاس


فرشته
ساعت18:05---22 بهمن 1393
ماشاءالله مامان اشرفتون اونقدر مهربونن که همه دوستشون دارن ازجمله خود خودم..
پاسخ:تشکر ازین حمایت..مهربونیات ستودنیه


mehrzad
ساعت15:12---20 بهمن 1393
دور و بر من پر است ازکاغذ های مچاله ای که هر کدام خاطره ای ، دردی ، ناگفته ای دارد و جایش سینه ی سطل کوچکیست که بزرگترین سنگ صبور من است.سلام+درود+سپاس*بدرود

مهرزاد
ساعت14:24---17 بهمن 1393
همه جاغرق

ســـــــــــکوت

کوچه ها

رو به

غـــــــــــــروب

همه جا

تاریـــــــــــــک است

پیش رو تاریـــــکی،

پشت سر تاریـــــکی

دل من

می ترســـــــــــد!!

تــــــــــرس هم تکراریســــــــــت!


مهران
ساعت23:48---16 بهمن 1393


Mujtaba
ساعت15:53---16 بهمن 1393
سلام. وبت خیلی قشنگه. اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 15 بهمن 1393برچسب:, | 20:49 | نویسنده : ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ |